Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat zit er allemaal in jullie verhuurservice?

Veel. Zowat alles wat je standaard van een vastgoedkantoor verwacht.

  • We schatten de huurprijs in en vragen het EPC aan.

  • We zorgen voor professionele fotografie en publiciteit.

  • We regelen bezichtigingen, screenen de kandidaten en controleren de solvabiliteit.

  • We stellen de huurovereenkomst en de huurwaarborg op, onderhandelen indien nodig en coördineren het tekenen ervan.

  • We regelen de registratie van het huurcontract voor hoofdverblijfplaats.

  • We coördineren de plaatsbeschrijving en de ondertekening. Net als de overdracht van de meterstanden.

Zodra het huurcontract getekend is, zit ons werk er op. Volgende zaken zitten dus niet in onze service:

  • Problemen in het pand? Als huurder neem je rechtstreeks contact op met de verhuurder. Daar komen we niet in tussen.

  • Wil jeIs onze externe expert aanwezig bij de afsluit van de verhuur? Hou ons hiervan dan op de hoogte. We staan er dan ook op dat je er als eigenaar bij bent voor de controle van eventuele schade en de vrijgave van de huurwaarborg. De kostprijs hiervoor is € 100 per gestart uur.

  • Als verhuurder sta je zelf in voor opvolging bij wanbetaling. De aangetekende zendingen verstuur je dus ook zelf.

Als verhuurder sta je zelf in voor de eventuele jaarlijkse indexering. Dit kan gemakkelijk via de website myindex.be. Laat je dit toch liever door ons doen? Geef ons een seintje en wij nemen dit met plezier op voor een vaste kostprijs van € 25 per jaar.